Testirajte, testirajte, testirajte…

… pravi Aleš Lisac na svojih seminarjih o direktnem marketingu. Sama sem šla preko dveh njegovih marketinških tekmovanj in na prvem celo prilezla do osmine finala (izpadla v krogu, ko nas je tekmovalo le še 8 in le 4 odšli naprej).

Mimogrede moram omeniti, da sem se na tem tekmovanju veliko naučila. S svojim konkretnim delom, pri izpeljevanju konkretnih nalog in testiranju učinka različnih pisem za enak produkt, sem dokončno doumela, da je resnično najboljši pristop tisti, ko na različnih skupinah ljudi, preveriš učinke različnih pisem in pristopov in dobiš praktične izsledke in ne le kup kvazi pametnjaškega teoriziranja.

In sedaj lahko svoje znanje preizkusim na svoji lastni koži in konkretnem primeru našega podjetja.

Naša ekipa že vrsto let pridno dela na področju organiziranja dogodkov in nekakšnem sistematiziranju izobraževanja in motiviranja samostojnih podjetnikov, ki se ukvarjajo z mrežnim marketingom. Znamo poskrbeti za najmanjši detajl povezan z izpeljavo kakršnegakoli dogodka. A ker smo leta in leta to opravljali za zaključeno skupino ljudi, tega svojega znanja in izkušenj nismo nikoli ponujali in tržili zunaj te skupine.

A sedaj se bomo spopadli tudi s tem!

Podjetjem bi radi predstavili kaj znamo in zmoremo in to najlažje vidijo, če jih povabimo na dogodek. Dogodka pa ne bo, če ne bo denarčka za kritje osnovnih stroškov. In tako iščemo podjetja, ki v današnjih časih še razmišljajo o vlaganju v zaposlene in so ta projekt pripravljena podprti. Pripravili smo ponudbo, ki pa jo roko na srce večina direktorjev in odgovornih oseb, ne bo niti odprla in začela brati.

In v namen, da jih spodbudimo k branju smo zapisali tudi uvodno pismo. Zapisale so se nam 4 različice iste snovi.

Ker naša skupina prejemnikov ne obsega 40.000 naključnih gospodinjstev, ampak le nekaj konkretnih precizno izbranih slovenskih korporacij, nimamo možnosti testiranja, zato za pomoč prosim vas. Preberite vsa 4 pisma in glasujte za tisto, ki vam vzbudi največjo željo, da bi o zadevi izvedeli še več.

In če se vam ob branju porodi kakšno vprašanje, dvom, kritika … na plan z besedo, hvaležna vam bom neizmerno.

Za pisma lahko glasujete tudi anonimno v rubriki “anketa”.

ZA BRANJE PISEM KLIKNITE NA KATEROKOLI OD SPODNJIH SLIK S ŠTEVILKAMI. IN HVALA ZA VAŠ GLAS!

Glasujem za Amecovo uvodno pismo :

Rezultati

Loading ... Loading ...

enka dvojka

trojkaura stiricaroka





34 odzivov na “Testirajte, testirajte, testirajte…”

  1. Valter je rekel/rekla:

    4 – zelo posloven
    2 – ravno prav drugačen
    Veliko sreče!
    Das ist Walter.

  2. šeldi je rekel/rekla:

    Čestitam k ideji o glasovanju na blogu. Jaz sem človek preprostosti, zato glasujem:
    2. kratko, bi šla brati naprej
    4. skoraj pove vsebino, mogoče bi brala mogoče ne
    3. kup obrazloženih besed, ki pa ne vem če bi me pritegnile k dodatnem branju
    1. malo predolg, me že mine na polovici prebrati do konca

    Želim vam veliko uspeha s projektom. LUFT mi zveni zelo kull. Čestitam!!!!

  3. ta pametna je rekel/rekla:

    Meni všečna 2.varianta – če moje mnenje tudi kaj šteje. Predvsem se mi dopade tisti del:
    “Zrak je življenjsko pomemben, LUFT je poslovna priložnost. Zrak dihamo brez pomislekov, zakaj ne bi tudi LUFT izkoristili brez pomislekov?”

  4. Aleš Lisac je rekel/rekla:

    Saša, s tem glasovanjem ne boste dobili relevantnega rezultata. Ker se publika ponavadi moti, glas ljudstva nič ne šteje. Pravo testiranje se bo zgodilo, ko boste poslali 4 verzije vsakega na recimo 1000 naslovov in izmerili število prijav.

    Če pa mene vprašaš … :) Mislim, da verzije niso čisto enakovredne, v eni sem odkril besedo brezplačno, da bo nekaj zastonj …
    Glasujem za prvo verzijo.
    Mogoče lahko kako sodelujemo, ker bom 17.novembra v Ljubljano pripeljal Terri Levine “Guru of Coaching”?
    LP
    Aleš

  5. Bosstjanz je rekel/rekla:

    Ojla Saška,

    preletel sem vse štiri in bi rekel naslednje:
    * ocenjevalci ne bodo dali pravega rezultata, ker ima sto oči svojega malarja,
    * prejemniki se odločajo čisto drugače, kot “strokovnjaki”,

    * nekateri stavki so duhoviti, osebni, kar je potrjeno OK,
    * vsekakor je “justified” poravnava najbolj dolgočasna, ker omejuje, spravlja v okvir – uporabi levo (ali celo desno?)
    * včasi si preveč “naj zamišljamo”, (nič pa naj kupimo) – bodi konkretna,
    * vse je u LUFT-u, nič konkretnega, kar je izguba časa in prostora v dopisu,
    * preveč je “imamo”, “predstavimo”, “interdisciplinarnost”, “multudimenzionalen”, “integralni” – to piše povsod: od fitnesa pa do žitaric – bodi posebna!

    * kaj je dobrega pri vsakem?: prvi dopis ima dobro konkretno informacijo o Pease-ju, drugi je kratek, tretji ima izpostavljene (nezanimive) bulete, kar lažje bereš in četrti ima boljšo pisavo – na, sedaj pa sestavi skupaj!

    * dodatne pozitivne iskrice: “Ah, kaj razlagam…”, “oddolžili se bomo na LUFTU”, “dovolite se povabiti”, “obupen besedni zmazek”, “veeeelik dogodek”, – to obdrži!

    Vsekakor so dopisi z dušo. Predvsem pa:
    * piši “vi, vaše”, ne “mi, naše”,
    * konkretna ponudba, zahteva po akciji,
    * negujte naprej zelo “osebno” komunikacijo,
    * koga briga AMEC in LUFT, briga me samo JAZ, MOJE, kaj bom dobil.

    Gotovo boš dobila kako idejo, če se zatakne, ti lahko pripravim še kako varianto.

    Lp, Boštjan
    PS: Sem mislil še nekaj rečt, pa ne bom.

  6. Alexx je rekel/rekla:

    Hola Saša,
    vsaka od štirih variant ima nekaj. Kaj?
    Enemu je všeč drugačnost drugega, drugemu natančnost prvega… Če bi sam vedel kaj deluje vsaj 95 %,…
    Verjetno boš morala res preskusiti različne oblike.
    Imam občutek, da se preveč bojiš, da bi ne delovalo. Nekaj bo, nekaj manj. V vsakem primeru pa nikoli ne bo nič 100 %.
    Sicer pa, prva in druga varianta?
    LP, A

  7. Saša je rekel/rekla:

    Ufff, koliko komentarjev – koliko kav bo treba spiti!!! ;)

    Valter, kaj si ti sa dabl v ali samo z enim?! Še vedno me firbec daje, kdo se skriva za tem imenom!

    Šeldi; hvala za glasove in pohvale. Se boš prišla preLUFTAT?

    Tapametna; tebe bo pa treba upoštevat, a ne? Če že ne celega pisma, bomo vsaj ta stavek zagotovo uporabili!

    Aleš; četudi ne bom dobila rezultatov, bom (oz. sem že) dobila pa kakšno dobro pripombo, kar pa tudi šteje.

    Si ti resno mislil, da bi sodelovali, ali si le izkoristil polje za reklamo? :) Povej mi, ko boš ti kaj pisal o 17. novembru, da vrnem milo za žajfo! ;)

    Bosstjanz; hvala za vse! Res, že zaradi teh komentarjev je bilo vredno dati pisma na videlo.

    Alexx; kaj je to, da si vsi moji moški prijatelji zadnje čase nabijajo dvojne v-je, x-e, s-je v imena? ;) A je to kak fetiš moški? :)
    Nič se ne bojim! Jaz sem se itak odločila za svojega favorita v sekundi, se pa zadnja leta počasi navajam, da ‘moja’ ni vedno tista najboljša in tako poskušam pridobiti še druga mišljenja.

  8. dr.arco je rekel/rekla:

    prebral……all 4……grem spat….lahko noč…..prov si se odločla……a greva zdaj na kavo…..

  9. Saša je rekel/rekla:

    Dr. Arco; lažeš! Tako hitro nisi mogel vseh prebrati in še 4x klikniti :) !

  10. dr.arco je rekel/rekla:

    NIKOLI ne lažem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4x klikniti….kaj že….pejmo raj spat……..hehehe
    pa komaj našel te tvoje 4 točke….slikce….

  11. Aleš Ruter je rekel/rekla:

    Bravo, vse čestitke!

    Niti guru ni opazil, da s tem velikim natečajem za najboljše pismo, v bistvu na koncu pisem sploh ne bo treba razposlat, ker bodo ti štirje kandidati že naredili svoje. Hack, še sam je zagrabil;)

    Dobra taktika je bila pozvat ljudi k pomaganju izbrati najboljšega, tako bo pismo (takšno ali drugačno) videlo in ga dejansko prebralo največje število ljudi. In to štirikrat! Pismo, ki ga sicer sploh ne bi prebrali, ga bodo štirikrat, pa še pridih prodajanja jim ne bo dal, ker bodo mislili, da pomagajo. Genialno!

    V kolikor pa to ni bil vaš namen, pa ste proizvedli res dober stranski produkt;)

    Čestitke še enkrat.

    lpa

  12. Nataša je rekel/rekla:

    Glasovala sem za 1. uvodnik, saj od vseh najbolje predstavi celoten projekt. Vendar pa ne bi škodilo, če bi bil malo krajši. Saj se vsem danes nekam mudi. In če se že lotimo branja, želimo, da je čimbolj zanimivo, kratko in jedrnato. Me pa malenkost motijo ti preveč “pesniški” izrazi, saj nekoliko zabrišejo verodostojnost oz. strokovnost. Mogoče sem starokopitna, vendar menim, da bi bilo treba uporabljat bolj književni slog. Tu in tam kakšna beseda kot je zgoraj nekdo že omenil paše in je popestritev, skozi celotno vsebino pa zna biti moteče, saj dobiš občutek, da je to pisal kak najstnik.
    Ne jemljite tega kot kritiko, saj gre za subjektivno oceno, oz. subjektivni predlog kako zadevo izboljšati.

    Brez zamere in veliko uspeha. Prepričana sem, da bi vam uspelo tudi brez mojega komentarja. ;)

    Lp, Nataša

  13. Bosstjanz je rekel/rekla:

    @Aleš Ruter: In res je. V zgodovini je enkrat en tipček naredil en oglas (besedico “en” uporabljam zato, ker ne vem več kateri je bil) in rekel, da za vsako tiskarsko napako da nevemkoliko popusta.

    Prodal je veliiiiko izdelkov, saj so vsi mislili, kako so ga zeznili s tem, da so našli dve napaki v oglasu.

    Dobra taktika, Saša.

  14. Saša je rekel/rekla:

    Ej, fantje, ne vsega ze na zacetku razkrit! ;)

    Ales Ruter; po mojem je guru to ugotovil tudi sam, a je prebrisan in je pogruntal, da je bolje biti tiho, saj bo tako idejo lazje uporabil kdaj tudi pri sebi. Upam, da me bo vsaj linkal in povedal, kje jo je pobral ;) !

    Natasa, hvala.

  15. Saša je rekel/rekla:

    Da ne bo nesporazuma, moram povedati zgodbo o pismih. Zaceli smo ustvarjati iz nic in pisati. Najprej je bila spisana ponudba za vecje sponzorje, potem program Lufta, potem smo to vse skupaj zdruzili se s predstavitvijo podjetja in obrazlozitvijo ideje, vse skupaj pa opremili s prvim uvodnim pismom. Vse je bilo zapisano v enem dokumentu in bralo se je, kot neskoncen snirnc.
    Pa sem sklicala ekipo in jih povprasala za mnenje. Pa smo zaceli z izboljsavami vsakega dela posebej.
    Najprej je bil na vrsti ta uvodni dopis. Ker je v nadaljevanju marsikaj podrobneje (najbrz se vedno prevec podrobno) obrazlozeno, smo rekli, da bomo uvod skrajsali. Pa so najprej padale kritike, kasneje pa ze konkretni predlogi. In vsako pismo je bilo narejeno s strani druge osebe, s polno zara in srcnosti. In zdaj naj jaz odlocim katero bo slo naprej?
    No, pa sem se spomnila tega. Ljudje bodo tako izvedeli za Luft, nas blog, pa se razbremenili me bodo te odgovornosti biti enako dobra ‘mama’ vsakemu od mojih ‘otrok’

  16. lenka je rekel/rekla:

    ola, meni prva in četrta varijanta delujeta bolj poslovno in stabilno. druga in tretja sta mi nekako šolski, bolj kot nek izpis snovi in definicij.
    bu.
    sicer pa zaupam, ker vem, da veste kaj delate in predvsem znate.

  17. Sergej Rinc je rekel/rekla:

    Iz dopisa še vedno ne vem natančno, kaj LUFT sploh je. Hudiča, no!

    A lahko prvi dopis enostavno spremeniš (blogerji se tikamo) v preprosto, razumljivo formulo in v dodatni brošuri posreduješ podrobnosti:

    1. Kdo
    2. Kaj
    3. Zakaj
    4. Kako

    Moram komentirati?

    1. Kdo – slika, ime, priimek, funkcija/izobrazba/sloves osebe, ki me nagovarja. Zdaj je NEOSEBNO! Če slike lastnih zaposlenih ne pridejo v poštev (?), vstavi sliko govornika in po kratki predstavitvi nadaljuj z “… naj predam besedo ekipi AMEC-a, s katerimi vas vabim na …” in potem tvoj tekst.

    2. Kaj – razloži, o čem me nagovarjaš. Vi organizirate lasten dogodek? Dogodke za druge? Ponavljajoči dogodek? NE RAZBEREM (evo, diploma mi ne pomaga – v spletu pišemo za petošolce, v dopisih morda največ za dijake)!

    In kaj je tukaj ZAME/za moje podjetje?

    3. Zakaj – zakaj mi to pošiljaš? Zakaj to počnete? Kaj lahko pridobim od vas? Katere prednosti bom imel, če sodelujem z vami?

    4. Kako – kako naj sodelujem? Moram kaj plačati (zahtevaj na koncu, če si me prepričala)? Kje bo dogodek? Kako se naj vključim? Kaj naj bo moja akcija, da vam dam moje kontaktne podatke (in dobim kaj brezplačnega v zameno, npr. brezplačno poročilo/e-knjigo o govorici telesa) – in mi seveda kasneje prodate še kaj, tudi če na dogodek ne pridem?

    Če bi me po branju dogodek zanimal, bi prebral priloženo dodatno vabilo (brošur ljudje ne beremo več – jih mečemo stran!), ki pa me mora prepričati do konca (za nakup). Z URL-jem registracije prek spleta, tel. številko, naročilnico prek faksa ali pošte itd.

    Tako pa bi vse štiri trenutne verzije romale v smeti – ne informirajo me dovolj, niso dovolj osebne, ne prepričajo me, ni sprožilcev za akcijo. DOLGČAS!

    Priporočam knjigo Priročnik za pisanje oglasov, Sugerman, 2007 (2009 prevod Lisac&Lisac). Eden od treh virov za pisanje oglasnih besedil, ki jih bom po 15 letih splet(k)arjenja uporabljal. Tretjega začnemo prodajati ta teden (kmalu bo več informacij).

    Zgornji priročnik lahko prebereš v dnevu ali dveh, koristil ti bo pa vsaj nadaljnjih pet let, če boš vadila in testirala besedila še naprej.

  18. Saša je rekel/rekla:

    Sergej; najlepsa hvala za tako izcrpen komentar in kar precej koristnih nasvetov. Bi pa ob tem povedala, da sem jaz osebno, kot sem ze prej omenila, tekmovala v dveh drzavnih tekmovanjih v direktnem marketingu pri Alesu Liscu. V prvem je bila ena od mojih nalog prodaja Sugarmenove knjige, ki jo omenjas. Tudi zato in se zaradi mnogo drugih razlogov sem jo podrobno prebrala. Ta naloga mi je tudi najbolj uspela in v svoji skupini sem v tej nalogi uspela zmagati. Ampak to se vedno ne po€eni, da sem osvojila vso znanje tega sveta, se vedno se je treba uciti. Seveda je eno od pisem spisano tudi z moje strani, a ne bi prisegla nanj, predvsem zato, ker v nasem primeru nagovarjamo drugo publiko. Tu ponudbe ne bomo posiljali na 5000 naslovov koncnih uporabnikov, ampak na direktorje marketing ali HRM oddelkov vecjih podjetij. Poleg tega to pismo ne more razkriti vsega, saj se zavedamo, da je potrebno zapisati vse to, kar si zapisal ti in morda se kaj vec. Vse to smo zapisali v nadaljevanju, vendar tulaj tega nismo objavili. Tu je objavljeno le uvodno pismo, ki naj bi bilo zanimivo le v toliko, da bralec vzame v roko celotno ponudbo in jo nato v celoti prebere. Marsikdo se je tudi tukaj odlocal za prvo pismo, ki naceloma pove veliko, a moje mnenje je, da to v uvodu sploh ni potrebno, kajti zgodba se kasneje nadaljuje. Vsekakor pa bom tistemu, ki zeli ponudbo tudi v celoti prebrati, le to na njegovo zeljo posredovala naprej po mailu ali celo po posti (ker prilagamo video posnetek glavnega govornika).

  19. Val je rekel/rekla:

    Živjo! Hmmm…se moram kar strinjati z večinskim mnenjem, da ima vsako pismo svoje prednosti in slabosti, če pa že bi morala izbirati, bi bila to 1 ali 4. ” Št. 2 mi deluje nekoliko “amatersko”, če si lahko dovolim uporabiti ta izraz, št. 3 pa malce preveč sledi vsem navodilom, kako bi moralo izgledati uvodno pismo:)
    Malce še preverite slovnico, zdaj se ne spomnim na pamet, ampak nekje manjka vejica ali pa je preveč:)
    Kar se same vsebine tiče… mogoče premalo konkretna in nedodelana, razumem, da sledi še poseben dodatek v kuverti, kjer boste opisali detajle, ampak mogoče je res vse preveč v “luftu”.
    Sicer pa me zanima, kako da ste izbrali tako ime LUFT? ali nima preveč negativnega prizvoka?

  20. Sergej Rinc je rekel/rekla:

    OK, hvala za hiter odziv (danes pač delam :-) .

    Saj večina nas je to mislila – “ki naj bi bilo zanimivo le v toliko, da bralec vzame v roko celotno ponudbo in jo nato v celoti prebere”, kar tudi prvi osnutek ni. Žal. Rad bi pomagal, da se razumemo, sicer sploh ne bi pisal sem.

    Prednosti/opis LUFT-a (”naš zastavljeni koncept …”: v alineje in skrajšati.

    “bistveno”, “izjemne” – zmetati ven pridevnike, ki prisiljeno prodajajo. Temu je sedaj odklenkalo. Tuja spletna prodajna pisma, ki smo jih še v začetku leta pisali s “hype”, so po naših lastnih izkušnjah že 4x manj odzivna (opt-in t.j. pridobivamo e-naslov ali celo prodajamo na tej strani) kot vljudno pismo (”polite”). Prodajte mi, ne da mi prodajate. Mnenje si želim ustvariti sam. OK?

    Dodajte P.S. v stilu “P.S. Prav zabavali se boste po seminarju, ko boste razumeli govorico telesa vaših poslovnih partnerjev. Več informacij je v priloženi brošuri, lahko nas pa takoj pokličete na nnn-nnnn ali pošljete e-sporočilo na seminar@amec.si.” Razumljivo? Pihajte na čustva sedaj, da si predstavljam občutek v prihodnosti – in se praktično moram udeležiti. Pa še kakšen popust za prijavo pred določenim datumom omeniti že tukaj itd da poženete bralca v akcijo ipd.

    Zdaj je pa že jasno bistveno, ne? Osredotočite se na eno stvar (kaj želite poudariti oz. naj bralec naredi) v prodajnem pismu, ker dobivam mešane signale:

    - naj preberem priloženo brošuro (potem naj bo v pismu nekaj alinej za vzbujanje radovednosti, kje je to v brošuri)?

    - me informirate o LUFT-u?

    - me vabite na seminar uspešnega strokovnjaka?

    - želite, da postanem vaš (dolgoročni) poslovni partner?

    V pismu je lahko omenjeno zelo na kratko vse to, osredotočite se pa le na eno stvar.

    Če boste upoštevali 50% vseh nasvetov, ki smo jih napisali sem, bo zagotovo odziv 3x večji.

  21. Saša je rekel/rekla:

    @Val; kje si ti???!! Vidim, da si na polno zaposlena. Hvala ti za vskok v tole! glede tvojih vprašanj/oz. komentarjev pa takole: v lekturo ni šlo še nobeno pismo, ker sem tole napopala gor takoj, ko smo skreirali. Na osnovi komentarjev se seveda pisma že sproti spreminjajo :)

    Od kje Luft? v igri je bil najprej Next step, vendar se je tukaj glede ‘lastništva’ tega imena malce zapletlo, zato sem naša zaposlene aktivirala k brainstormingu. Na koncu smo napletli vsaj 50 različnih idej. Pri Luftu so bila mnenja deljena, nekateri so mislili enako, kot ti :) , drugim je bilo zelo všeč. Jaz sem res najprej pomislila na zrak z negativnim prizvokom, a konec koncev, če nekdo želi zadeve obrniti na negativo, bo to našel tudi, če bi se imenovali Voda ali kakšna nerazumljiva kratica. Zrak je konec koncev nujno potreben za življenje in obstoj živih bitij, zakaj pa ne bi bila naša prireditev imenovana tako. Zagotovo je stvar zapomnljiva, kar mi je bilo močno všeč, sliši se luštno v pogovoru, ko nekdo omenja, da gre “na Luft”, je lahko igrivo in mi se že ves čas “luftamo” :) itd. Sploh mi je pa všeč v navezi našega drugega imena za dogodke manjše kapacitete, ki se bodo imenovali Veter …. veter, kot zrak z energijo in kot sestavljanka v eter ….
    Kakorkoli, treba se je bilo odločiti za nekaj in čas bo pokazal ali je bila odločitev prava ali ne.

    @Sergej; danes me v službi vsi sprašujejo od kje imam tega prijatelja, ki se tako močno spozna na marketing in mi je natrosil kup nasvetov :) Pojma nimam, kajne? Dokler ne popijeva tiste obljubljene kave, o tebi ne vem drugega, razen da si bloger (sklepam po tikanju :) ) No, jaz, kot ženska v že rahlo “nevarnih” letih itak padam na tikanje …. seveda s pridihom spoštovanja, kar pokaže le na to, da delujem mladostno, a vendar sposobno in izkušeno :)

    Vsekakor pa hvala za napotke. Bomo upoštevali. Edino tale matematika me malo skrbi … razmišljam kaj smatram za odziv …. klikanje po blogu, klikanje ankete, prebiranje ponudbe poslane po pošti …. ali nakazilo finančnih sredstev?
    Najraje bi videla tisto zadnje, vendar 0+3×0 je še vedno nič, a ne? ;)

  22. Bosstjanz je rekel/rekla:

    btw: dejte tale LUFT skenslat, ker je preveč v luftu (=nedefinirano, nedoločeno, nič ziher, močno).

  23. Saša je rekel/rekla:

    Bosstjanz; tole bo ena še bolj BTW :)
    Kliknila sem na tvoj link in odprla se mi je tvoja objava, ki mi je dala misliti …. no, že ves čas se oziram naokrog, če me kdo gleda in mi želi kaj povedati ….Namreč ti pišeš (resda je objava stara, ko zemlja) o tem kaj podariti ženi za 11. obletnico poroke, danes pa midva z mojim praznujeva 18. obletnico poroke. Pa kar čakam in čakam … no, jaz sicer na zlatnino, diamante ipd. ne padam, zato upam, da moj ne prebira tvojega bloga :) , a kakšna dobra večerja bi se prilegla ;)

    Sicer pa kakšen čuden sistem imaš na blogu?! Ne da se komentirati …. očitno se moraš registrirati, kar se itak večini ne da … pa niti meni, ki sem bolj trmaste narave ni uspelo … kar nekaj melje in melje …. pa ne izmelje.

    Hmja, Luft … očitno sem res trmasta :)

  24. Val je rekel/rekla:

    Hej Saša, jaz med živimi, samo imam toliko dela z drugimi stvarmi (tudi z uživanjem), da sem malo manj prisotna po blogih…ampak no o tem kdaj drugič, se zmeniva za kavo:)
    1. Slovničnih napak sploh ni veliko, tako da če še ni bilo nobenega lektoriranja, pohvali svoje pisce, ker redko naletim na take znalce slovenskega jezika.
    2. Boš objavila tudi popravljene verzije pisem in bodo šla v drugo glasovanje? :)
    3. LUFT – strinjam se, da je zrak pomemben element za življenje, ampak zrak kot ZRAK. Ko govorimo o LUFTu pa res jaz prvo pomislim, da je nekaj “v zraku”, tako kot je opisal Bosstjanz. Nadalje, če se gremo luftat, pomeni, da se gremo zračit oziroma misliti na nič, kar vsaj zame izobraževanje potemtakem ni. Človek gre prevetrit svoje misli, se zbrati…ne pa se učit nekaj novega, mar ne? In še nekaj je meni prišlo na pamet, pa ne vem zakaj, ko sem videla LUFT, sem se spomnila na LIFE-filmski festival. Ampak ja, mnenja so najbrž deljena…in držim pesti, da vse zapiha v pravo smer:)
    Se slišiva za kavo:)

  25. Sergej Rinc je rekel/rekla:

    Saša – reciva, da sem tihi marketingar, ki namesto da bi izboljševal odziv iz 1,0% na 1,2% (in se s tem še hvalil) pišem spletna stisnjena in daljša (ne dolga!) prodajna pisma z nekajkrat večjim odzivom, ki prinašajo dobiček. Sem tisti, ki je dobil nagrado za Najpodjetniško idejo 2008 in že petnajst let diha Internet (ne le Svetovni splet). In ki ima boljše, plačljive ameriške vire vsaj za spletni copywriting kot znani slovenski lisjak.

    Nisem pa obremenjen z marketingom (in izobrazbo v njem), kar je kvečjemu prednost. Razmišljam kot kupec in ne tvezim v tekstih – daljša besedila so (kot sem napisal) odpisana razen če gre za dražji izdelek npr. od 200€ naprej. Večina spletnih slovenskih prodajnih tekstov je DOLGOČASNIH in žal tudi precej tistih na papirju.

    In morda sem se odzval na ta zapis v blogu, ker imam poslovno idejo za vas (potem ko sem zbrskal en lisjakov cede, izdelan pri vas).

    Še ne vem, ali bom vse marketinške nasvete kdaj pisal v blog, čez dan ali dva začnemo z drugim projektom, ki bo pretresel visokoleteče strokovnjake za rastočo spletno nišo.

    Obljubim, da ti pošljem povezavo na prodajno pismo za posnetke seminarja uspešnih copywriterjev ter rezultate prodaje (odstotki opt-in in prodaje) v svetu in pri nas.

    Se lahko povabim na kavo? :-)

    Še to – zakaj pa ne bi imeli kratice MIP (motivacija, izobraževanje in promocija)? Če grem jaz na “luft” odklopim možgane za npr. copywriting in počnem nekaj čisto drugega, zaradi česar se mi nato utrne najboljša ideja itd.

    MIP v tem vrstnem redu (kratica), ker morate najprej motivirati poslovne partnerje, da pridejo na izobraževanje, potem pa sodelujete v promociji. Blagovna znamka za takšne storitve je nezasedena, pa še dobro se sliši:

    Si za MIP? Pridi na MIP 09.
    Še nisi VIP? Postani najprej MIP!
    (motivacijsko izobražena oseba … OK … ali pa najbolj pomembna oseba :-) .

    Se prideš MIPat s prijatelji? Imel boš čez glavo Miru, Interneta in Poslovnih priložnosti. (začetek povabila na dogodek s kontrastnim nagovorom itd)

    Zdaj pa že pretiravam. Kakršnakoli asociacija na mesnine je zgolj koristno naključje ;-) . Smo na zvezi.

  26. Saša je rekel/rekla:

    Sergej; zdaj se pa že tako močno vabiva na kavo, da je treba samo še konkretno doreči čas in kraj.
    Ja, ja, valjda! Sem googlala Sergeja Rinca in izvedela kup zanimivih stvari. Predvsem so mi bili všeč odgovori na najbolj pogosto zastavljena vprašanja. Me prav zanima kateri čudaki tako pogosto zastavljajo vprašanje “ali si čudak?” :) in kaj jih navede na to.

    Skratka; kava JA in tam predebatirava, če se res spodobi, da rahlo vegetarijansko usmerjen tim namesto LUFTa raje uporablja ime MIP? :)

  27. RAdirka je rekel/rekla:

    Zdaj pa imam jaz prvič tako priliko nekaj povedati. Trežnjsko pismo je zelo resna zadeva in zelo osebna. Četrto pismo je blizu – vendar meni ne da dovolj infoamcij, kaj to je…preveč parol, kot jaz temu rečem.
    Se pa ne strinjam s tem testiranjem in vem, da je strokovno to čisto zgrešeno. S trežnjskim pismom se prodajajo storitve, ki zahtevajo naslednji korak predstavitev – takrat osebno poveš o podrobnostih…in ne trćensko pismo zamenjvati z direktnim marektingom….

  28. Bosstjanz je rekel/rekla:

    @RAdirka: bi pa vseeno vprašal, kaj misliš z “razliko” med trženjskim pismom in direktnim marketingom?…

  29. Saša je rekel/rekla:

    @radirka; tudi jaz bi vprašala isto, kot bosstjanz. V bistvu ne razumem celega drugega odstavka.

  30. peter je rekel/rekla:

    zakaj sem glasoval za 4, ki ima trenutno najmanj glasov? pojma nimam!

  31. Saša je rekel/rekla:

    Peter, še dobro, da nisi za 6, tam bi podobno pogorel, kot jaz ponavadi pri evrovizijski popevki :) vedno navijam za tisto, ki je na koncu na zadnjem mestu :)

  32. Rudi je rekel/rekla:

    Ko sem poskušal prebrati pisma so preprosto premajhna – nisem jih mogel prebrati brez očal, pa še z očali težko.
    Tako ne verjamem, da bo testiranje dalo kake rezultate.

  33. Abbess je rekel/rekla:

    Rudi, morda pa moraš prej malo na luft :)

  34. Saša je rekel/rekla:

    Rudi, ne vem kako to, da pisma vidiš premajhna, očitno je resolucija na tvojem računalniku takšna, da je temu tako. Večina (vključno z mano), jih vidi povsem normalno in se jih da brez težav prebrati. Če te pisma res zanimajo, ti jih lahko pošljem v word obliki na tvoj mail. Hvala za tvoj komentar.

Pusti odziv